Mijn eerste reis - Reisverslagen van Theseus van Αθήνα - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Theseus van Αθήνα - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Vandaag was het zover, 14 kinderen werden uitgekozen om naar Kreta te gaan. Dit was echter niet zomaar voor een vakantie, dat deed je vroeger niet. Deze kinderen waren uitgekozen als offer voor de Minotaurus. Ik was de enige die vrijwillig meewilde. Mijn vader, Aigeus, de koning van Athene, was het er niet mee eens, hij vond het waanzin. Maar ik was vastberaden, ik wilde naar Kreta, ik wilde de Minotaurus doden! 's Ochtends is de beste tijd om fruit te eten, dus ik at een stukje fruit en sprong de boot op. Mijn vader hield me nog tegen, om een afspraak te maken, als het schip met een wit zeil terug kwam, zou ik nog leven, maar als het schip met een zwart zeil terug kwam, was ik overleden. Altijd van die overbezorgde ouders... Nou in ieder geval sprong ik op het schip. Ik ging bij alle andere kinderen zitten die meegingen naar Kreta, ze zaten daar allemaal doodsbang te bibberen.

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2019

Terug naar huis.

24 Januari 2019

Aangekomen op Naxos

31 December 2000

Op weg naar Kreta
Theseus

Hallo, ik ben Theseus, op het moment dat je dit leest leef ik helaas niet meer, maar mijn papyrus rollen blijven bestaan! Dat maakt dat jij nog altijd mijn avonturen mee kan beleven! Ik zal je nu vertellen over mijn avonturen waarin ik onder andere de Minotaurus versloeg, en over de andere vele reizen die ik gemaakt heb!

Actief sinds 17 Jan. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 718

Voorgaande reizen:

31 December 2000 - 31 December 2000

Mijn eerste reis

Landen bezocht: